čtvrtek 27. května 2010

PADání




Tak je sobota 24.4 a s Vojtou vyrážíme z Čakovic směr Petrohrad.Sice se Vojtovi chtělo jet lízt s lanem,ale pro tentokrát bouldering zvítězil.
Do vesničky Loučky,kde se konala registrace jsme přijeli trošku později,ale stihli jsme to !! Vyrážíme do terénu s Majklovcema.
Dorazili jsme a já nevěděla kam dřív.Sem nebo sem nebo tam?? Lítali jsme šutr od šutru a padal pokus od pokusu.Takže v sobotu jsme se pěkně zrasovali.Večer jsme se pořádně nadlábli a pak kecali s kamarádama.
Druhý den ráno jsme přijeli na bouldry kolem 11hodiny.Dali jsme si první rozlezový bouldr.Měli jsme z toho docela špatný pocit.Prsty pálily,ruce bolely a vlastně bolelo celé tělo.Co se dalo dělat?Nic.Šli jsme tedy opět útočit na bouldry,které nám nešly včera.Vojta dal Zob Zob pěkný bouldr za 7B.A mě se podařilo na poslední chíli uchvátit taky 7B Deflorátor.Takže se ve mně poslední hodinu objevil duch draka a bojovala jsem do posledních minut s vojtovym povzbuzováním.Vojta výsledky neodevzdal,což byla škoda! A mě to dalo na 4.místo ( zase za mámu :)).Takže PADání byla hezká akcička a za rok zase tam !

Žádné komentáře:

Okomentovat