čtvrtek 28. dubna 2011

OUJÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ(TO TAM)!!!!

Ráno už v půl 7 vyrážíme já,mamka a Luba na Sněžník,hlásí na něj nejlepší počasí tak parádička :).Cestou nabíráme i Foxíka,protože bez něj to není ono..Cestou se ještě stavujem na kávičku a sušenku což je u Luby dost neobvyklý,aby jsme někde jen tak zastavovali ... Tak si po příjemné zastávce frčíme dál,ale copak se to neděje..Jsme v Děčíně a prší.Zbytek cesty na Sněžník nadáváme,že předpovědi jsou fakt na nic..Nicméně bereme bouldermatky a jdem na to.Hledali jsme co je "jakštakš "suchý,ale moc toho teda nebylo..Všechny výlezy byly naprosto mokrý.Kluci dostali super nápad,že se rozlezem v traverzu bud za 6C nebo 8A :D...Samozřejmně,že rozlez padnul na 8A!Já jsem se k tomu moc teda neměla a po chvilce jsem s Lubou odešla k Magionu a Vylomenině.Luba Magion bohužel nedal a já o Vylomenině ani nemluvim.Šla jsem teda zpátky za Foxíkem a mamkou na 8A.Foxík už na to neměl nervíky a odešel si zlepšit náladu za Lubou na Medvědici.My s mamkou jsme se pokoušely zkrokovat Dry County.Po tvrdym boji jsme to zkrokly a hned jsme se vrhly na ostrý pokusy..Padaly jsme obě pořád a pořád v tom jednom ošklivym,nejtežšim a pekelnym kroku..lítalo tam listí ze země,jednou i lezečka a samozřejmně že i nějaky to sprostý slovo..Naštěstí tam byl houpací kámen náš uklidňovák.Když vysvytlo slunko tak jsme si musely dát pauzu.Šly jsme omrknout kluky -tam to vypadalo uplne stejne...ale ty sprosťárny tam lítaly víc.No nic hodinková pauzička uběhla tak jdem zase na to.Z boulde padáme zas,tentokrát proto,že už je celá černá a naše kůže totálně prolezená..Jdem teda pro změnu navštívit kluky k Procesu.Taky se pokoušej vymýšlet prográmek,ale zatim nic moc.. Foxík nám aspoň zapozoval do foťáku aby byla nějaká show!Luba alias chytrá hlava vymyslel prográmek a posílá tam procesík jedna báseň!My s mamčou jsme v tý době už seděly v naši suchý oblasti.V dálce slyšíme hromy a blesky-paráda teď příjde podmínka!!Jdu na svůj poslední pokus,protože prsty už rezignujou,ale bohužel padám zase z boule..Už to balim!Ale po 4 minutách jsem si to rozmyslela a vrchla se na to a najednou boule drzi!!!!A dalších pár sekund na to držim topový madlo!Prvních 5minut jsem nevěděla co se to stalo!Nechtěla jsem se probudit z toho snu..Ale sen to nebyl:))byl to pocit kterej jsem ještě neměla- prostěto bylo krásný!

Žádné komentáře:

Okomentovat