pondělí 11. července 2011

Frankenjura 1.7.-6.7.

Prázdiny už začaly a s nimi i nehezké počasí.Původně jsme plánovali s mamkou a Ojou Loučovice.Bohužel hlásili samý déšť tak jsme zvolili Juru.Vyrazili jsme v pátek na večír.Celou cestu jsem odřídila sama až jsem byla o půlnoci překvapená,že jsme v Juře.Ráno jsme zvolili sektor Grune Holle.Kolem 12hod začal prudký déšť před kterým nás zachránil velký převis.Dala jsem na rozlez Sultan of Swing 8+/9- OS.Mamka 2.pok.Pak jsme se přesunuly do pravé části,kde jsme zkoušeli Vogeln Verboten 9+,zkrokované jsem to měla hned,ale v kuse mě to nepustilo.Jen Luba to tam zase poslal a ještě k tomu s dlahou na palci ;-)..Zkusili jsme ještě v pravo nějakou 9,ale tam jsme bohužel neudělaly nástupový boulder.Večer jsme si dali sraz s Bambusovcema.Na parkovišti u altánku se nás sešlo celkem 6 českách aut,takže docela mazec.Celou noc pršelo a ráno nepřicházely žádné změny,takže jsme zvolili restday ve znamení bazénu.Třetí den jsme byli u ,,Náhonu´´Tam jsme s mamčou nalezly do pěkné 9+ Fetisch.Mamka 2x spadla uplně nahoře,takže veliká škoda.Já jsem šla vybrat expresky a podařilo se mi to stylem PP,takže parádička :) Večer jsme přejeli do jiného altánku,kde jsme si pěkně ogrilovali masíčko a hermelínky.Den 4 jsme všichni přejeli na SEVER směr Nikita.Přidala jsem se k většině na Rolandfelsy,ale spousta cest bylo z toho věčnýho deště zavlhlých.K večeru jsem šla na druhou stranu vyzkoušet L´eau Rage.Moc pěkná cesta.Zase jsem musela při lezení udělat nějakou show,jinak bych to nebyla ja :P,Povedlo se mi zaseknout do díry nohu takovym stylem,že mi nešla vyndat.Měla jsem až slzy v očích jak jsem se bála,že tam zůstanu,ale asi po 2minutovém boji jsem ji vyndala.Uuuff.Náš poslední den jsme byli opět na Rolandfelsech.Mamka poslala 9/9+ (název nevim).Luba 9+ PP, a 66 North 9 flash.Já jsem šla odpolko ještě na rychlý pokus do L´eau Rage,ale v tý ,,sauně" mě to nepustilo.Seběhly jsme s mamkou k autu a jeli jsme směr domov.

Žádné komentáře:

Okomentovat