pondělí 21. října 2013

Focení na Súlově

V sobotu odpoledne jsem vyrazili na focení s Pepem pro Singing rock na Súlov. Kombinace sluníčka a podzimních barev na stromech tvořilo krásnou atmosféru.
Adam dal dopoledne pár pokusů v Olympu a pak jsme se vrhli na focení pro které jsme vybrali cestu Brunhilda 9 . V této cestě jsem na jaře dala dva pokusy a moc se mi líbila. Adam byl tak hodný, že mi nacvakal expresky a začalo se s focením . Když lezl Adam slunko svítílo a vyšly krásné fotky, ale jako už to býva... Když jsem lezla já slunko zapadlo a Pepek nadával, že není světlo :) Nicméně pár fotek se vydařilo a Brunhilda ten den padla na 3. pokus :) 


Tady  malá ochutnávka z focení  a díky Pepemu za čas a fotky :


Adam - Brunhilda

Adam - Brunhilda

Brunhilda

Modrá jede

Brunnhilda

Oujeee :)







1 komentář: