úterý 18. března 2014

Modřín, Bahra , Sněžník

Minulý pátek jsme vyrazili s Michalem, Renčou a Adamem na sever. Na moji žádost jsme se v k večeru zastavili na Modříně. Mám zde rest z loňska Fox racing 7C.  Po hodně pokusech se mi ho skoro za tmy podařilo vylézt. Večer jsme si dali pohodičku v hospůdce na Sněžníku kde se k nám přidala Nikol a hurá do studenýho stanu nabrat sílu na zítřek.

https://www.youtube.com/watch?v=6wLQ6pZVTeA   - video Fox racing


Ráno byla docela kosa, ale Ostraváky nic nezastaví. V 7:30 už jsme drtili snídani a pak hurá na Bahru.
Adam s Michalem dávají Koi 7A+ kde já se zas moc nechytám ..Pak se přesouváme na Kato, kde pokusuje Adam a úspěšně. Kato ze stoje 7C je doma :). Pak se přesouváme zase na můj vysněný boulder Mufuti. Ze začátku nic moc, ale pak jsem si super vypinkala spodní část a nastal problém v jednom z posledních kroků ( nátah - jak jinak ). Super bouldr. Odpoledne jsem dala ještě pokus, ale šlachy v zimě začaly brečet tak jsem radši dala pauzu a šla ,, chytat,, Aďouše na Kato SD. Taky už to vypadalo nadějně, ale ještě něco málo chybělo.
Michal mezitím poslal ještě morfo stylem 7A a Reňa s Nikol 2 6B! Večer jsme se přesunuli opět na Sněžník a dali si pár Březňáků a 2dcl vína ...
TŘETÍ den ráno už jsem se cítila celkem na sliz.. Nicméně jsme vyrazili na Sněžník. Dala jsem pár pokusů ve svém projektu, pak Legu  a pak už moje tělo nic nechápalo a jen jsem koukala na ostatní jak ještě buší... Adam dal ještě Proces 7C+ a Michal Vyšší klenot 7B.... Super víkend, ale už jsem byla ráda, že končíme :)

Patuj jako nalle nebo Lištuj jako Graham ?? 

Pod procesem



Žádné komentáře:

Okomentovat