středa 4. listopadu 2015

Popolejzáníčko poblíž domova

Po návratu z Norska mě čekal v září nástup do práce.  Začala jsem pracovat v nemocnici ve 12 ti hodinových směnách a ze začátku mě to dávalo docela zabrat. Přeci jen už je konec října tak jsem si na režim denních a nočních služeb pomalu navykla.
Moc času na trénování nebylo, když to šlo tak jsem  vyrazila do okolí na skály s mamkou.
Nejdřív jsme hoblovaly Krkavku, kde jsem měla rozlezený Old School 7C. Po návratu z Norska jsem byla trošku víc rozlezená, takže Old school padnul hned :). Pak se mi tam podařilo vylézt Menší postupku 7c na PP. Ještě jsem si nakrokovala Jablonec hard, ale to zůstává jako projekt na příští rok.


crux

Dítě představ Xb

Dále jsme párkrát (asi dvakrát) navštívili Panťák a na druhý výjezd jsem dala Dítě představ Xb PP. Jedná se o nádhernou pískovcovou cestu v kolmé stěně. Cesta je vyrovnaná od začátku až do topu. Nejtěžší krok pro mě byl těsně pod vrcholem. Z přelezu mám velkou radost  a ještě mi přijde super, že mám druhé ženské opakování po mamce :).
Tak to bylo něco málo z lanování a teď zas konečně na bouldry :)

Žádné komentáře:

Okomentovat