čtvrtek 14. října 2010

Hudy cup Sněžník





V pátek vyrážíme odpoledne směr Ostrov.Dojeli jsme asi jako první do campu,kde jsme zaparkovali auto a vyrazili jsme na procházku do skal.Večer jsme strávili v místní hospodě,kam dorazil Vojta s Lautničem,Kubou a jeho kočkou.
Ráno jsme se probudili kolem 8hodiny ranní,kdy už vyjížděl na Sněžník první autobus.Když jsme snídali měli jsme pocit,že asi umrzneme – je znát,že léto už je fuč :( takže jsme si nandali kulíšky,rukavice a tradááá do skal. Sraz byl u rozhledny kde nám Ondra Benešák nahlásil pravidla a odstartoval závod.
S Vojtíkem jsme zamířili k šutru s dobrým názvem na rozlez a to TĚLOCVIČNA.Dali jsme si nějaký 6A a morfo 6C.Pak jsme se rozdělili a Vojta vyrazil s klukama na jejich žolík.Já jsem si sbalila bouldermatku a vyrazila se Simčou,Majdou a Míšou Mlhyčem na dámský žolík klenot.Míša dal jeden pokusík,ale bohužel nepadl.Zkusila jsem to hned po něm a poslala jsem to tam KLENOT 7A na flash!Smiča s Míšou dávali ještě pokusíky tak jsem si řekla,že vyzkoušim prodloužení klenotu – 7B Vyšší klenot.Když jsem ho zkoušela dorazil za mnou Vojta,že dal taky žolíka No Fear! :) Zkoušela jsem teda Větší klenot s Vojtou a oba jsme ho dali.Přešli jsme na další šutřík,kde se nacházel 2.dámský žolík.Ten mě nechtěl pustit bohužel...Tak jsem šla na jiný bouldříky,kde jsem si prolezla všechnu kůži na prstech a zoufale se klepala v 6kách....Tím pro mě Hudy Cup zkončil-krev,pot,slzy :(
Odevzdala jsem výsledky kde jsem měla jen 3 bouldry a Vojta papír ztratil.(dvojka k pohledání :))
Večer bylo vyhlášení kde Oja zkončil mezi dětmi na 2.místě,Luba mezi borcema 6.místo.Mně to dalo až na 10.místo...........
Další den jsme šli opět bouldřit na Sněžník.Vojta to tam rozjel a byl k neudržení vylezl 7B+,7C+ a finálovej bouldr za 7C.Já jsem se vylezla Respekt 7A (už jsem věděla prográmek).Tím pro nás víkend hudy cup sněžník končí a hurá domu.

Žádné komentáře:

Okomentovat