pondělí 8. srpna 2011

Jak Mi Vzali Můj Sen a zároveň vrátili!



Jednou takhle 12.7. ráno vyrážíme s mamkou a Ojou směr Ostaš.V Trutnově nabíráme Vojtu Ottu se Smolkem a hurá do akce.Na rozlez jsme zvolili Hnojník.Když jsme se rozlejzali,tak dorazil i Kubrt (Brťák).Pak jsme se přesunuli k Vesmíru.Kluci zkoušeli Lišky v revíru 7B a já znovu a opět Vzali Mi Můj Sen 7C.Už jsem ho zkoušela hodněkrát a pokaždý jsem padala z úúúúplně posledního kroku,takže už to pro mě bylo dost psycho...Klukům lišky moc nešli tak se vrhli do hranky hned za Vesmírem Horizont událostí 7B.Smolko to tam poslal krásným stylem,mamka za nim na 2.pokus a Brťáček taky.Když jim to tak pěkně šlo,tak sem si řekla,že dám ve Snu taky ještě pokus.Smolko mě tam k tomu burcoval uplně nejvíc a řekl,že mi udělá ještě video.A jak by řekl Majkl:Nejlepší pokusy jsou na videa ;-).Taky,že jo!Najednou sem letěla do posledního madla a držela hoooo!!Měla jsem ohromnou radost,že už to je konečně doma!!Takže děkuju moc klukům a mamce za chytání a podporu :)
Odpoledne jsme bouldřili ještě na Jeníkův kámen.Mamka,Oja a Smolko odjeli mezitím domů.Brťák vylezl Honza málem králem 7B v domění,že je to 7C..Takže měl obrovskou radost,že má první 7C,ale pak za námi dorazil Koštis a řekl,že je to jen 7B..Takže Brťák už byl zbytek dne smutnej a unavenej :D.Pak jsme zkoušeli ještě Future Line ,ale na to už nebyl power.A aby si zalezl ještě Koštis,tak jsme šli k radiátoru kde jsme zkoušeli Mistra kříže 7B+ a Dona Corleona 7C.Po 12hodinách boulderingu jsme to sbalili a zamířili na Písak.. a tady ještě přidávám odkaz na video od Smolka http://www.youtube.com/watch?v=dGodj4GvILQ

1 komentář: