úterý 30. srpna 2011

Magic Wood






Letos o prázdninách jsem nikde v zahraničí nebyla.Jen jednou v Juře a to bylo všechno..Nejčastěji jsem lezla tady na Ostaši a Boru.S Lubou jsme koukali na různá lezecká videa až nás jedno pořádně namotivovalo..Bylo to video od Amíků,kteří navštívili švýcarské boulderové oblasti .Rozhodli jsme se tedy vyrazit na týden do Magic Woodu s nadějí,že si pořádně zalezem a něco i vylezem ;-).Vyrazili jsme celá rodinka 12.8. v pátek večer.Když jsme dorazili na parkáč v Magicu vytáhli jsme buchty a bábovku od babičky a udělali si takový menší piknik před prvníma výkonama.Jenomže co nás nečekalo za překvápko...Při hodování kolem nás projel tranďák a v něm Alex Puccio.V tom okamžiku jsem zahodila nakousnutou buchtu a řekla si v duchu:"Od teď nežeru".No nic po siestě jsme vyrazili do lesa na bouldry.Na rozlez jsme si dali nějaké 6B,pak jsme zkoušeli Cameltrophy 7A,které vylezl Luba s mamkou.Když jsme se přesouvali jinam potkali jsme Šváchyče s Terkou,kteří zrovna vyráželi domů.Došli jsme k boulderu Neandertaler 7C,který jsme zkoušeli už minulý rok.Tak jsem se do něj nahrnula jako první a asi po 15 minutách jsem ho vylezla :) Je to hezký bouldr v převisu přes dva menší chyty v pravé častia na konec člověka čekal ještě pěkně technický dolez..Mamča ho pak taky dala a Lubovi nezbývalo nic jiného,než ho taky dát :))
Druhý den jsme zkoušeli spoustů boulderů,ale nic moc..Vyzkoušela jsem si Foxy Lady přes lišty,ale do příště musim nabrat ještě hodně síly.Mamka zkoušla Kalorienmonster 7C,ale podmínka nic moc.Šla jsem se na ní podívat,ale cestou jsem zakopla o kořeny a hodila jsem pěkného tygra.Natáhla jsem si vazy v kotníku a pěkne si narazila koleno.Takže jsem zbytek dne jen fandila.Ke konci dne začalo poprchávat takže jsme zvolili ústup.Třetí den jsme měli restday jak jinak než u vody.Nejdřív jsme si nakoupili dobrůtky a pak jsme se vyvalili u Magické řeky.Čtvrtý den bylo pěkné horko Luba si nakrokoval Rythmo,krásné 7C+ po hraně.Mně se moc líbilo,ale nešel mi tam jeden krok :( Šla jsem si vyzkoušet 7C bez nohou Enterprise,ale na to jsem neměla dostatečnou sílu v rukou.Zaskočila jsem si vyzkoušet ještě jedno pěkné 7B co vylezla mamka loni.Jmenovalo se to crim-o-phobia(název celekm seděl) a to jsem po pár pokusech přes bolest dala.Pátý den jsme hodně zkoušeli 7Cčka,ale zase žádný nepustilo :( vylezly jsme si s mamkou pěkný 7A Zilliman(takovej americkej boulder) a ještě 7A+ Marihuanacorner-to bylo taky docela slušný,někdy doopravdy nerozeznám rozdíl mezi 7A-7B-7C..A šestý den (náš poslední) jsme se už jen plácali v lehčích bouldrech.Vyzkoušela jsem si akorát Free Fall a to je kurňa bouldr!Tímto jsme ukončili náš zájezd v Magic woodu a snad zase někdy příštěěě .

Žádné komentáře:

Okomentovat