pátek 25. května 2012

Chironico




Letošní první výjezd do zahraničí se odehrál v Chironicu.Vyrazili jsme celá rodina na 5dní koncem března.Tešili jsme se na to,jak si zalezeme v chládečku,ale počasí zde bylo jak v létě.Luba chodil do skal brzy ráno aby stihl alespoň nějaké tření.Já jsem vyrážela vždycky až za doprovodu sluníčka.Chudák mamka za celý zájezd moc nelezla,protože měla angínu a brala antibiotika.Můj nejlepší den byl na moje narozeniny,kdy jsem si jako dárek vylezla Confession Of Scarp Artist (8A) ! Mamka mě do toho nejdřiv nechtěla pustit,protože se jedná o docela vyšší typ boulderu,ale Luba si zase myslel,že to ani nenastoupím,takže byl v klidu.V každém pokusu jsem se zlepšovala minimálně o krok.Měla jsem z toho radost,že to docela jde.Při jednom pokuse jsem vypadla uplně z vršku.Vršek byl totiž trošku zanesený mechem a po maglajzu nebylo ani stopy.Spadla jsem docela blbě.Luba mě sice strčil na matraci,ale dala jsem si trošku na zadek a bradou do hrudníku.Po chvilce oklepání jsem dala další pokus a bylo to domaaa :) měla jsem radost z toho,že jsem překonala sama sebe a strach z dalsího nepříjemného pádu! A o klasifikaci bych řekla jen to,že jsem lezla těžší 7C (Vzali mi můj sen ),ale za odvahu si myslím,že to 8A je.A nevim,proč to teď všichni shazují,když si to ještě před 2lety psali všuchni 8A a od té doby se tam nic neulomilo,žádný chyt nepřibyl a ani se vršek neposunul blíž k zemi :)...Další dny jsme navštívili i sektor centrale.Tam to bylo ovšem jak na pošti.Slunko pálilo a větřík žádný.Zkoušela jsem SOUVENIRE,ale moc jsem nepochopila kudy to vede.Podle průvodce je to jinak než podle všech přelezových videjí ..Takže se tam rozhodně podívám příští výjezd!Poslední dny jsme přejeli do sektoru Schattental,kde jsem dala Powerstrips 7C.Spodek mi pěkně sedl-malé chýtky,ale nepříjemné bylo vylézt úplně na vršek..Abych to tak schrnula:zájed byl skvělý,narozeninové překvápko ještě lepší,Oja drtil jak ďábel - 6B+,6B,4x 6A,8x 5. A Luba ještě víc-Dr.Pinč 7C+,Bridge ower troubled waters 7C+ a 6x 7C! Takže se moc těším na další Chronico zájezd :))

Žádné komentáře:

Okomentovat