úterý 29. května 2012

Sněžník


Na velikonoce jsme s našima naplánovali zájezd do Zillertalu,ale předpověď byla špatná.Vyrazili jsme tedy na jeden den na Sněžík kde hlásili nejlepší počasí.Ve Vrchlabí jsme nabrali Terku a jeli jsme do terénu.Cestou docela pršelo,ale věřili jsme předpovědi,že na Sněžníku bude krásně.Na Sěžníku na nás sice nečekal déšť,ale pěkně studený vítr a zmrzlá krusta na stromech.Ještě,že jsme měli čepice a rukavice :).Šli jsme se s holkama a Ojou rozlézt na nějaké lehčí bouldříky u Sněhuláka.Já jsem pak vyrazila na Levý Dírky 7C.Tenhle bouldr jsem si chtěla vyzkoušet už loni,ale nějak jsem ho minula...Tak jsem si tam hodila b.matku,rozhřála prsty,lezečky a šlo se na věc.Nešel mi moc první krok a byla jsem uplně zmrzlá.Pak za mnou dorazil Oja s holkama a dali mi horkej čaj.Zahráli jsme si slovní fotbal a hned jsem se cítila rozehřátější.Zkusila jsem to znovu,ale zase nic.Pak jsem si dala lezečky pod péřovku,abych je zahřála ještě víc a dalším pokusem jsem Dírky dala :) Zrovna přišli kluci z Jičína a začali Dírky pokoušet taky.My jsme se přesunuli k Ojovýmu projektu na Medvědici.Zkoušeli jsme Jedlý Olej 7C+,ale ten byl na nás moc přísný.Terka si vylezla pár bouldrů na protějším kameni a pak jsme se přesunuli k tělocvičně a romantic walls.Já jsem pozkoušela jeden projektík,ale prsty už brečely,takže jsem zbytek odpoledne dělala povzbuzovačku.Terka drtila na tělocvičně jedno 7A,ale po hodinovým zkoušení to vzdala.Kolem 16hodiny jsme se odhodlali k odjezdu.Byli jsme všichni zmrzlí až na kost (teda kromě Luby,na kterýho bylo zase ,,vedro,, :P).

PS:Tímto zájedem jsem si dodělala načatá záda z Chironica,takže následovala 3týdenní pauza s maturitou :(

Žádné komentáře:

Okomentovat