úterý 29. května 2012

Maturita doma!!

Zkouška dospělosti-Karel Kryl

V nedělním oblečení
nastoupíš před komisi.
Studené vysvědčení
vezme, co bylo kdysi.
V portmonce umístěnka,
slavnostní učitelé
a lež - co první směnka
úvěru pro dospělé.
Opilí od radosti
si sami trochu lžeme,
že zkouškou dospělosti
opravdu dospějeme.......

sorry for party rocking
Tak a je to tady 21.5.přišel den D.Nad očekávání jsem se vyspala dobře,bez jedinýho probuzení.Ráno jsem už trošku vibrovala nervozitou,ale u snídaně jsem se hodila zase do klidu.V pul 8 ráno byl nástup ve škole,kde jsme měli přivítání s p.komisařkou.Po přivítání jsem šla domů,kde ve mě všechno vypuklo.Pláč,strach,smích,nervozita a nadávání...Ještě jsem se musela naučit 7témat z chemie a 2knihy na češtinu,protože jsem to o svaťáku nestíhala.Když jsem tohle všechno dočetla odbila už 12hodina.Mamka mi udělala špagety,ale byla jsem tak nervozní,že jsem dohromady snědla tak 10 špaget :-/.Pak jsem šla do školy s mamkou i Ojou.Ty se semnou rozloučili a ve 13:00 jsem šla na první boudr-Český jazyk( 7A+ ).Vytáhla jsem si knížku,kterou jsem chtěla (Obraz Doriana Graye),takže mi to zatím hrálo do not...Dalším crux byla Chemie(8A).Tam jsem si vytáhla přesně to co jsem nechtěla -Metabolismus lipidů,sacharidů a Atom.Bylo to hodně těžký,ale profesorka se nademnou hooodně slitovala:).Další boulřík byl docela dobrej-Biologie(7A),tam jsem si vytáhla genetiku člověka a krytosemenné rostliny dvouděložné.A jako poslední přišel takovej přízemní traverz-Angličtina (7B).Na angličtinu jsem se vůbec nic neučila(spoléhala jsem na popis obrázků a dobrý výběr) jenže realita byla jiná a téma School Education mě neminulo....Hned po maturitě jsem letěla domů i když jsem ještě nevěděla výsledky (ty byly až o hodinu později).Doma na mě čakala mamka,Luba,Oja,Hugouš a Žakár.Ani jsem pomalu nestihla nic říct,jen že asi dobrý a už se bouchalo šampáňo :D.Pak jsem běžela do školy pro konečný verdikt a bylo mi sděleno,že všechny 4 holky,které jsme odpoledne maturovaly zvládly MATURITNÍ ZKOUŠKU.juchůůůůůůůůůůůůů !!!!!!!!!!!!!Dala jsem to za 8.
-2x jsem si vytáhla číslo 6,ale pokaždý jsem zkusila zakrýt tečku a ukázala jsem 9,ale bohužel to ani jednou neprošlo
-a chtěla bych poděkovat Petrovi,který mi dělal ochranku,nikoho nepustil do třídy a pak mi dělal ještě svačináře :)

Žádné komentáře:

Okomentovat