čtvrtek 9. dubna 2015

Font avec ostravaci

Tak zase máme v plánu super jarní výjezd do Chira, ALE na Švajc hlásí zase super hnusnou předpověd… Na žádost Adama beru do báglu radši průvodce na Fontáč - co kdyby náhodou. Nicméně Mařka, Kača, Adam a Hugoušek mě nabírají v Hradci na nádraží a já po nástupu na palubu jen tak nadhazuju: Tak co Fontáč jedem ne? A oni jasný však už jsme se tak rozhodli… Takže valíme do Fontu.
První den jsme lezli pro mě v nové oblasti Canche Aux Merciers. Rozlez je teda tragickej, asi jako vždy ve Fontáči v lehkých bouldrech. Ten den se mi nakonec překvapivě povedly vylézt dvě 7A! Velká a nečekaná radost. Adam dal dokonce 4 myslim?:)… Kača s Mařkou lezli nějaké šestky, ale pěkně výživné. Večer jsme přejeli k Hipodromu, postavili stan a dali si rybízak.
7A

Druhý den jsme vyrazili do Bas Cuvier. Adam se opřel do projektu z minula a já vedle něj zkoušela Carnage 7B+, dala jsem do toho tak 100 pokusů a tím jsem se tak odšťavila, že mi zbytek dne bylo špatně únavou a dělala jsem jen chytače. Adam poslal svoji Berezinu7C a to i přes předchozí pád z výlezu... 
Takže nám (Adamovi) udělal Mařka za odměnu k večeři svoje super FAZOLE :).

7A

Další den nás probudilo sluníčko, takže super idylka na rest. Parkovali jsme u oblasti Cul de Chien, takže na rest jak dělané. Nakoupili jsme si kozí sýry, fuet a vínko, takže chirurgie, ze které mě po návratu čekala zkouška, šla do hlavy sama :D... (skoro).
Následující den jsme chtěli jít lézt jenže počasí bylo zas pod psa... Totální déšť, takže totální zoufalství. Ve stanu nás to po chvilce nebavilo, učit se mi taky nechtělo, takže krize... Šli jsme se s klukama podívat aspoň na další sektor Rocher Fin. Bouldry byly sice totálně durch, ale krásný. 

S pejskem by nam to sluselo 

Po nechtěném restu jsme vyrazili do výše jmenované oblasti a zkoušeli, co se dalo. Vybrala jsem si pěkný traverz za 7B+, jenže jeden krok ne a ne pustit. Adamovi jsem vybrala 7C přes řezku, které pak dal jak nic, no musel si trošku heknout, ale dal! Pak jsme všichni zkoušeli boulder Les Serbes 7B a padlo, tak jsem si aspoň dala dárek k narozkám. Pak jsem šla zkoušet ještě jedno B+, které mi strašně připomínalo Petrohrad. Můj fix do lišty byl ale mega k pláči, takže zas nic… Mařka ke konci poslal totálně stropové 7A+ kde jsem se nechytala, takže taky super přelez a Kača si chudák něco udělala s prstem, takže se hodně v bouldrech omezila :(.
Večer mě parťáci překvapili. Adam mi k narozeninám koupil medovník se svíčkou a šampáňo, takže jsme slavili.
Druhý den, dopadl tak, že zase pro změnu pršelo, takže zas reeeeeeeeest :(.

Styrax 7B


V pátek jsme vyrazili do oblasti Rocher Canon. Mařka zkoušel Levitaci 7A+, chyběl mikrokousek aby padlo, ale Mařka si chce nechat přeci něco  na příště! Já jsem už byla vyřízená z těch vysokých nástupů, tak jsem dostala krizi a vymýšlela boudry ze sedu. Podařilo si mi udělat FA 3C Petrohrad :D. Video bude snad později... S Adamem jsme se pak přesunuli do centrálnější části oblasti. Zkoušela jsem Babaobab 7B, ale slabota opět… Adam to zkoušel též a přes totální nasrání to nakonec vylezl. Já jsem si pak vybrala velkej krásnej kámen, kde vedlo 6B ze stoje po oblinkách a ze sedu se stupnice vygradovala na 7B. Nejdřív jsem to oprala Mařkovi do náruče z mokrejch oblin, ale pak už jsem to poslala rovnou ze sedu, takže Styrax 7B bylo mojee :). Večer jsme poseděli u našich oblíbených černých historek, vínka a svíčky a ráno vyrazili směr Vrchlabí. 
Hugova oblíbena čepice

Žádné komentáře:

Okomentovat