pondělí 27. dubna 2015

Popolejzání v okolí domova a hory se školou

Jelikož se blíží termín odevzdání bakalářky a státnic nezbývá mi nic jiného než jen tak na rychlovku zabuldrovat někde v okolí domova.
Bahratal:
Nejdál jsem byla na Bahře kde jsem měla sraz na večer s Ostravskou bandou - Adam, Jašta a Verča. Ráno dojela další pořádná grupa ve složení Luby, Oji, Caldiče a Míry. Bouldrování bylo super, kluci bušili jak o sto šest a jááá taky :). Ráno jsme byli v sektoru Fuck kde dal Adam Fuck traverz 7C. Pak jsme se přesunuli do dolního sektoru, kde dal Kato SD 8A. Při přelezu jsem měla skoro zástavu, jelikož v prvním pokuse spadnul tak, že jsem ho na poslední chvilku stihla strhnout na bouldrmatku - holt kilová převaha je znát i u boulderingu... Pak dal Adam ještě Inverzi 7C od Džanglího. Já jsem si šla zkusit svůj rozjetý projekt Mufuti 7C, který se mi podařilo dát po úsmekách nohou na mokrých stupech. Měla jsem obří radost. Sice to nebylo na kameru, ale prožitek pro mě byl nezapomenutelný :). Druhý den jsme jeli na pravej do labáčku, kde jsme zkoušeli něco na bivaku, ale po včerejším boulderingu to byla bída. Po totálním vyčerpání jsme tedy opět vyrazili do sladkých domovů.

Oslava po výkonech musí být

A+M Mufuti, Kato

Křížák:
Další víkend jsme vyrazili směrem k nám na křížák. Adam sem jel s cílem pokusovat Kejvmana 8A. Chybělo mu maličko a byl by v kapse, ale Adamovi se kroky tak líbily, že si je nechává na příště. Já jsem šla mezitím objevovat jiné boudry, které jsem dohledávala podle popisků na lezci. Našla jsem dva krásné travezy po dírkach, které mimochodem miluju, takže jsem si doběhla pro matici a hurá do boje. Nejdřív jsem lezla traverz Prstoklad 7B, kde jsem v OS spadla úplně na konci, protože se semnou urvala lišta.Pak jsem si párkrát vyzkoušela dolez a dalším ostrým pokusem už to pustilo. Další traverz co jsem zkoušela se jmenoval Hormonální Traverz 7B+. Pro změnu jsem v OS pokuse spadla v předposledním kroku a pak hodněkrát znovu. Počítala jsem, že traverz měl asi 24 kroků, takže ke konci, kde je pěknej nátah z jedoprdy do další už jsem měla docela konve...Nicméně nakonec to padlo taky a přelez byl hodně epes rádes.. Oba jsme s Adou mysleli, že už zas padám, ale nakonec jsem dírky v hodně velkém záklonu udržela. Večer jsme jeli do Bělýho za Adamovou ségrou, kde jsme popili krákoru a letos poprvé u ohně opekli maso. Byl to super večer. Ráno jsme jeli na Ostaš, ale počasí teda hrůůůůza. Sníh padal a kosa byla jak v zimě. Na Ostaši jsme se potkali s našima. Já byla tak zmrzlá, že pro mě bylo utrpení mít jen lezečky na nohách. Pro kluky bylo však super třendo a bylo to znát na přelezech. Oja dal Lišky v revíru 7B+, mimochodem, pro mě zatím zapytleno... Adam dal Trhače 7C na fleš a Světelný rok 7C. My s mamkou a Ojou jsme jeli dom dřív, protože jsme byli jak zmrzliny.

Bouldering na Křížáku

Škrovád:
Protože jsem bouldristka a ne žádná plavkyně, musím letos opakovat předmět z potápění. Kvůli tomu jezdím každé úterý odpoledne na dvě hodiny do Pardubic. Když už tam musím dojíždět tak jsem si řekla, že spojím příjemné s užitečným a stavím se dopoledne na Škrovádě. Byla jsem sice sama, ale nakonec jsem si to i tak užila. Bylo krásně teplíčko a během těch 3,5 hodin jsem si stihla parádně zalízt. Nejdřív se mi podařilo přelézt Pastora 7B+/C, kde je morfo nástup. Z počátku mi nešel nástup, a když už jsem ho udělala, tak jsem zas padala z vrchu, protože mi buďto smekla noha nebo ruka.. Nakonec klapnul začátek i konec a radost byla velikáá:). Pak jsem ještě rychle letěla do sektoru Sarajevo. Po shlédnutí videí jak se leze Mr. Silák jsem se těšila jak ho vyzkouším, ale po prvním nástupu jsem zjistila, že mam ještě hodně daleko k tomu abych byla mr.silák já.. Zkusila jsem tedy v levé části Tenzing v Penzi 7B, které jsem dala na OS. Můj první pocit z přelezu byl takový, že je to spíš nějaká šestka.. Proto jsem si chtěla zkusit Tenzing SD, který je za 7B+, ale upssssss. Už jsem vůbec nebyla schopná udělat horní kroky v samotném 7B. Čas už mě tlačil, tak jsem musela vyjet do Pardubek. Na Škrovádek se určitě ještě nějaké úterý musím vrátit.

Jinou fotku jsem si sama na Škorvádě udělat nemohla..

Kurz první pomoci na horách:
Hned večer po Škrovádě a potápění jsem jela zase k nám, kde jsme měli se třídou super záchranářů výcvik záchrany na horách. Učili jsme se sundávat zraněné z lanovky, lézt po stromech a na závěr jsme měli modelové situace pro horskou službu.Byl to jeden z nejlepších týdnu, co jsem zažila. Moje třída je plná super lidí, kteří mi budou neskutečně chybět až se po státnicích každej rozutečeme jinam.

Zachraňování na Lanovce (Ski areál Bubákov)
Maskování filmových hvězd
Nejlepší z nejlepších :)

Závody Pardubice:
Hned ráno po skončení kurzu jsem jela s mamkou a Ojou na boulder závody do Pardubic. Oja vyhrál svoji kategorii a my s mamkou jsme se podělily o první a druhé místo.
Tak a to je pro zatím vše..
Držte mi prosím všechny palce na bakalářku a státnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat