neděle 2. srpna 2015

Po 3.letech opět Finále

24.6. v 16 :00 moje uši vyslyšely větu : Dnes jste úspěšně prošla státní závěrečnou zkoušku v oboru zdravotnický záchranář a od teď budete před jménem používat zkratku Bc. Takže státnice zamnou a hurá slavit.
O 14.dní později jsem měla promoce v Pardubicích, kde jsme se sešli po dlouhé době celá rodina (15 lidí - trošku jak Hujerovi ). Dostala jsem diplom, kde bylo Bc.Monika Kuhn-Gaberová černé na bílém.

Promoce

Po promocích jsme s našima a bráchou vyrazili směr Finále Ligure. Nechtělo sem nám jet takovou dálku v kuse, tak jsme si udělali mezizastávku ve Frankenjuře. Tápali jsme do jakého sektoru zajedem, nakonec to vyhrál Krottenseer Turm. Měla jsem zde rozlezené jedno 9/9+ Hitchhike The Plane. Nalezli jsme do toho všichni - nejdřiv jsem to dala já, pak Luba a druhý den i Oja!!!! Mamce bohužel dírky moc nesedí (beztak si šetří sílu na Krkavku :P).

Oja a jeho první 9/9+

Do Itošky jsme tedy vyrazili další den. Cesta proběhla bez jakýchkoliv hádek i bloudění. Klimatizace v podobě otevřených okýnek byla sice hard, ale dojeli jsme v pořádku. V kempu jsme postavili nás super obří stan, nafoukli matrace a užívání Finále je tu.
Každé dopoledne jsme chodili do skal polézt pár cest, než bylo smrtící vedro a odpoledne jsme se chodili koupat do moře.

Koupačka v tůních

 Vedro bylo brutální, asi jako tady v čechách co jsme tak slyšeli. Moře místo aby osvěžilo spíš ohřívalo. Co vám budu povídat, nejvíc příjemně bylo v lesnatém kempu, pěkně ve stínu v houpací sítí.
O obtížnosti co jsme lezli se snad ani nebudu zmiňovat, byli jsme rádi, že v tom vedru vůbec přežíváme.
Sektor, který se mi asi nejvíc líbil se jmenoval Grotta Dell´Eddera. Tady  se mi podařilo vylézt jedno pěkné 7b.

7b v Gotte 

Ve Finále jsme byli dohromady 14 dní. Shrnula bych to jako super zájezd po dlouhé době s rodičema a kamarádem Spongebobem ( Martin Jónáš) a jeho Sandy. Každý den jsme pěkně zalezli, vykoupali jsme se v moří večer hráli turnaje v Aktivitách nebo chodili na Pizzu. Až na to horko super zážitky.
Teď už jsem zase doma a balím věci do Norska kam se s Adamem chystáme na 3 týdny hned jak se vrátí z Ratikonu :).

Žádné komentáře:

Okomentovat