pondělí 26. března 2018

Zimní radovánky

Ok, po 3 měsících se hlásím znovu na příjem. Stále z BC.
Docela blog zanedbávám, ale věřte mi nebo ne čas běží jak o závod a věřím, že ne jen tady v Kanadě a Momo prostě nestíhá a nemá čas.
Tak ve zkratce co sem tady ty 3 měsíce dělala....
Leden a únor a začatek března byl pro mě ve znamení skialpování. Hodně jsme jezdili tady v ,,okolí,, u Duffey lake (přes 200km z Vancouveru). Stala jsem se vlastníkem lavinového vybavení takže, už jsem zapadla do party a kluci mě začali brát s sebou. Pro mě zážitky hodně nové, já odkojená lyžařka a snowboardistka najednou v prašanu nebo zamrzlé krustě někde v divočině na horách s těžkým báglem oujééééé. Ani nedokážu spočítat kolikrát jsem padla na hubu, kolikrát mě pálily stehna až se mi chtělo brečet, kolik větví mě šlehlo přes ksicht, kolik sprostých slov letělo vzduchem a kolikrát jsem volala v zoufalství Jerryho ať mě přijede vyhrabat ze sněhu, protože se s tím báglem nezvednu.


Jerry v akci


Nejlepší výlet jsme podnikli do Revelstoke a Rogers Passu. Vyrazili jsme ve 4rech na 4 noci Já, Jerry a Pavlik s Romčou.
První den jsme se pokusili nastoupit na Five Fingers, ale podmínky nás sesunuli zpět. Totálně zmrzlá krusta místo prašánku. Dali jsme jen rychlý výšlap, natočili pár vtipných videí a přesunuli jsme se s klukama směrem na Rogers Pass na rychlý run a zpět do našeho luxusního motelu do Révy. Další den jsme vyrazili už do Rogers Passu, kde jsme si vyzvedli v infáči permity po úspěšně složeném testu a hurá do kopců. Tam jsme si všichni 4 dali výšlapek a kluci pak pokračovali sami na Video Peak, kde se potkali s další českou bandou asi 4 čechů. Jak typické. My s Romčou zatím čekaly u krbu s kamarádem rumíčkem.

prošlapávačka

Rogers Pass

Každý má svůj styl s velkým S

Naše chata

Večer jsme se přesunuli se všema věcma v báglech na chalupu Wheeeler. Druhý den jsme se probudili do nádherného azura a asi -20 C... Tentokrát jsme vyrazili jen ve 3, protože Romču stále pobolívalo koleno z předchozího úrazu. Vyšlápli jsme si do údolíčka a kochali se vesmírnou krásou kolem nás.




Na večer jsme se přesunuli na koncert The Offspring jak si údajně myslela moje drahá maminka :). Promiň mami, ale myslím, že s tímhle se můžu podělit... Jednou jsme byli ve Smith Rock kde Peeto vyprávěl o tom jak byli s Píďalkou v hot springs (horké přírodní prameny) a naše mamka se svojí angličtinou si to přeložila jako známou kapelu Offspring... tak proto :)))
Takže abych to uvedla na správnou míru.... s děckama jsme šli na Hot Springs .


Vyšlápli jsme si to s čelovkama a báglama, postavily stany a hurá do vody. Nádhera ani jsem nevěřila, že dokáže být přírodní voda doopravdy tak horká. Udělali jsme si pěkný mejdánek a kolem půlnoci padli mrtví do stanů. Další den už nás jen čekala dlouhá cesta domů. Výlet byl pěkný a vydařený.
Na další skialpy jsem vyrazila s Gogoušem a Markét na místní Hollyburn Mountain, počasí nám zase přálo a konečně jsem si prohlídla Vancouver z jiné perspektivy.

Pohoda v bufáči

Po roce znovu krotitelka ptáků

pohled na vancouver 

Rodinka na výletě
V týdnu jsme byli pozvaní ke Pavlikovi a Romči na večeři. Zrovna bylo venku nádherně tak jsme s Jerrym ještě po práci vyšlápli na rychlo na Seymour Mountain a vyskytl se nám nádherný západ. Večer nás mile překvapili se svíčkovou :) - máme tady takové dýchanky, že se v párech střídáme ve vaření večeří. Poprvé byl u nás guláš, podruhé u Markét a Gogina pečená žebra a do třetice svíčková. Teď je zase řada na nás, tak rozmýšlím co tedˇ :).

Západ z Seymouru


Tak to byly skialpy a teď se zase začíná konečně oteplovat a blíží se podmínky na lezení.
Ještě bych úplně zapomněla na jeden víkend ... A tím byl výlet na Vancouver Island!
To jsem vyrazila s kámoškou Mirkou k dalším kamarádům Bětce a Jendovi, kteří bydlí v hlavním městě BC Victorii.
V sobotu jsme si s Mirkou půjčily kola a vyrazily na výlet do Sooke. Výlet za všechny prachy zase s touhle figurou... Kola jsem si půjčily s tak zrezlýma řetězama, že by z toho děda Míra omdlel :).
Když jsme vyjížděly místní kopce slyšela jsem za sebou jen Mirky řev a čekala jsem kdy kolo poletí do pangejtu... Spadnul jí asi 3x řetěz... Takže jsme se shodly, že zbytek dojedeme autobusem. Druhý den jsme vyrazili už i s kámošema na Sombrio beach, tady jsme si postavili stany, udělali ohýnek a přespali. Taky moc pěkné zážitky, hlavně jsem se zase podívala někam ven z Vancouveru.



Havrani 


Náš basecamp




Ha a tohle umíte? Předstihnout i panorama ? :D

Minulý víkend jsme byli už konečně ve Squamishi :) rozlezli jsme se na smoke bluffs a druhý den jsme vyzkoušeli novou oblast Malamute. Sluníčko už sice svítilo, ale vítr foukal jak o závod. Nicméně nádherný vikend :).
Tento týden jsem měla narozeniny a došlo i na překvapení. Byla jsem tady v místním aquariu, moc pěkné překvápko se zvířátkama :) na večeři jsme měli řízek s bramborovým salátem. A tak toť prozatím vše.


Jinak mám novinku, budu se vracet už letos domů, pravděpodobně v létě tak se těšte :)
mám vás moc ráda! pa

Žádné komentáře:

Okomentovat